maanantai 31. lokakuuta 2011

MEETING + PAINTING ☏ THREE LITTLE EGGS HAD SEXXX

OULU 15.10.2011

Täs mä miittiaamuna hehez..........
 JOTEN ! Oon ajoissa mut teen nyt tämmösen yhistetyn postauksen :D Eli 15. päivä tätä kuuta olin siis ensimmäisessä miitissä ikinä. Miitti järjestettiin Oulussa, ja meitä oli muistaakseni yhteensä seitsemän ihmistä :3 Viskelen tähän näit nukkekuvii ja tsillei, käykää heittää viestillä jos kirjotan jonku kullannupun nimen väärin : <



 Tämän neidin nimeä en satu muistamaan :c hyvin suloinen ilmestys oli kyllä - pääsin jopa koskemaankin hehe c; <


AINI AINI tän mursulin kans olin miitissä ! Sarianne onpi nimeltään, Sarkun esikoisnukke saapuu perille joululahjana c: ollaa oltu Sarkun kans parhai kaverei öö kolmannelt luokalt asti kait ? >:


Hmmhmm apua ;_; oon hukannu sen lapun missä mulla luki kaikkien nimet ! :c
MUTTA rakastuin peruukin laatuun, aa :c ja noi silmät oli upeat, purr.


Shinku taisi olla tämä neiti nimeltään c: mekko jäi haaveisiin, vaikkei mulle ole edes pullipia tulossa....


HA ! Tän suloisuuden muistan :3 VocaloidChanin Sachiko ! Nimikaima mun Dollfie Plussan kanssa c: ja jälleen, peruukki oli rakkaus ;_; kurr


Ikumin Emily ? :3 muistaakseni. Ja peruukki oli hälläkin upea ;_; koko nukke muutenkin oli lähes täydellinen !


whipiin Berry (?), miitin ainoa Byul c: harvemmin tykkäilen näistä, mutta Berry teki kyllä poikkeuksen !


AAA VOIKS PERUUKKIIN RAKASTUA ? + propsit oikeesti onnistuneesta nenäkorusta ! :o


.. oli pakko ;_; Shigeta oli kuitenki miitin ainoa Taeyang ja nii c:


Kheh, miitin "ainokaiset" yhteiskuvassa :3


... mä en ees kommentoi koska meen kuolee ja itkee noide kenkien perää >

ROVANIEMI 29.10.2011

Huomatkaa Ellan fail-töyhtö joka tuli vahingossa : <

Elikkä, liikkelle lähdettiin junalla näiden kahen heeban kanssa - tuo pinkkivalkomustahiuksinen on Ella, mun tyttöystävä ja sinililablondi on Oona, meidän hyvähyvä kaveri :3 Miitti alko siinä kahelta, tapaamine sovittii Lordi-aukiolle.
Tästä miitistä jäi vähän paha maku suuhun, kun oli niin vähän porukkaa jne :c



Täs Oona posee Shigetan kans ! Huomatkaa Oonan ilonen ilme.... (( sil oli nälkä : < ))



Kuvia otettiin tosi vähän ja liikaa samanlaisia :c hm mutjoo. En itseasiassa saanu edes nimiä selville - TOSIN ! Siellä oli Annarosen hmm Sirius (?) joka oli myös malliltaan Taeyang Rayne :3





+ extrakuva ! Ella huomas Sampokeskuksen kattoon karanneen ilmapallon :3 (( ja mä kuvasin sen ehehhehe ))

OBITSUN MAALAUS 30.10.2011


Eilettäin illalla sain tarpeeksee obitsun kuluneesta maalista ja päätin sit uudelleenmaalata sen :3 taustalle pistin pyörimään AAA DEXTERIÄ !


Stock-vartalo antamassa mallia ihonvärille, palasiksi pistetty obitsu, lisäkädet, akryylimaaleja ja valkoista paperia !


TÄS mä tsiigasin maalin sopimist stockin värii :3 ja kamera vääristi, ei obitsust oikeesti tullu tommonen öh..... vauvankakan värinen.


Maalattu obitsu n. puol tuntia myöhemmin :3 stock-vartalo taustalla mallaamassa väriä. Onhan tuota eroa nyt vieläkin vähän.. mutjoo, ei nii pahasti c:


Shigetan koottu obitsu & lisäkädet -pose ! Huomatkaa komea sensuuri (H)





Ja noi obitsun jalat on edellee rakkaus ;_; ♥

Mutjoo, siinäpä se :3 heittäkää kommenttia jooko :c

5 kommenttia:

  1. Ai pahus, olit Oulumiitissä. Tuu joskus toistekin sitten ko määki pääsen... T__T

    VastaaPoista
  2. Oii kivoja kuvia! Hitsit, kun oisin itekki päässyt tuonne. :/

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos :3 ja kyllä sä vielä pääset !

    VastaaPoista
  4. Hih, Eihän se Emily ollut vaan April!♥ Vaan eipä se mittään~~

    VastaaPoista